מקלדת רוסית

מקלדת וירטואלית ברוסית

מקלדת וירטואלית רוסית:

כתוב ברוסית / קירילית:

מקלדת רוסית באינטרנט שלו מאפשרת להקליד תווים במבטא רוסי בלי להתקין שום דבר על המחשב שלך. אתה יכול להשתמש במקלדת זאת בשתי דרכים:
  1. השתמש בעכבר על-ידי לחיצה על מקלדת virutal
  2. הקלד באמצעות המקלדת (לוודא את הסמן נמצא באזור הטקסט)
זהו זה!

עם המקלדת באינטרנט הרוסיה הזה אתה יכול לכתוב טקסטים קירילית / רוסית בנוחות, אפילו אם המקלדת שלך אין דמויות הרוסיות / קיריליות. כל שעליך לעשות הוא להשתמש בעכבר כדי להיכנס התווים בשדה הזנת טקסט. ואז להעתיק את הטקסט ולהכניס אותו איפה אתה צריך את זה.

מקלדת רוסית


המקלדת תואמת לחלוטין למקלדת רגילה הרוסית. שימוש בעכבר לחץ על התו הרצוי והוא מופיע בראש בשדה הטקסט. כדי לכתוב באותיות גדולות, לחץ על מקש Shift (חץ כלפי מעלה) כרגיל במקלדת, להקליד 1 אופי רישית ושאר באותיות קטנות. כדי להמשיך לכתוב באותיות גדולות בלבד, להפעיל את המפתח עם החץ כלפי מטה. ההסדר של מפתחות ניתן לשנות על ידי לחיצה על "התקן" על מקלדת רגילה הרוסי, "Translit" עבור תעתיק, או "אלפבית" להסדר אלפביתי בצד השמאלי. מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית

אם אתה יכול לגעת סוג, כתיבת טקסטים רוסים די מהר עם מקלדת וירטואלית זה יהיה קל. לדוגמה, אם תלחץ על שלך "" לחצן, הרוסי "?" דמות תופיע בתחום שדה הזנת טקסט. במקביל המקלדת הווירטואלית תציין את הכפתור אתה פשוט לחץ כדי שתוכל לעקוב אחר התהליך בקלות.

כמובן, אחר כך אתה יכול לערוך את המשפטים שהקלדתם פשוט על ידי לחיצה עם העכבר על המקום הרצוי בשדה הטקסט שברצונך לתקן ולאחר לשנות את המילה בדיוק כפי שהיית עושה עם כל תכנית לעריכת טקסט רגילה אחרת. 
מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית

אם אתה רוצה לחפש בגוגל ברוסית, אתה רק צריך ללחוץ על הכפתור הכחול של Google: חלון חדש יפתח ואת המילה הרוסית תוגש אוטומטית החיפוש של גוגל.

המקלדת הרוסיה באינטרנט היא מערכת transliteratin רוסית שמשנה במקלדת תווים שהוקלדה למקבילות רוסיות אז אתה לא צריך להשתמש במקלדת פיזית עם מפתחות רוסים אם אתה צריך לכתוב איזה text.These רוסית של מקלדות וירטואליות משמש עולם רוסית espeially בצפון africa.in peope המדינות אלה בדרך כלל 
מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית
לשימוש במקלדות לטיניות אבל הם צריכים לכתוב מקלדות וירטואליות רוסיות מדי ולכן כזה הפך פופולרי בין אנשים רוב הזמן בצורה של אתר אינטרנט המציע מקלדת וירטואלית שבו אנשים להקליד תווים לטיניים לקבל טקסט בערבית transliterted אשר לאחר מכן הם יכולים להעתיק ולהדביק
אנשים ברחבי העולם הרוסי משתמשים מקלדות רוסיות באינטרנט וירטואליים להקליד הטקסט שלהם, לחפש
מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית
מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית מקלדת רוסית
 במנועי חיפוש, על youtube וכו .. הנה רשימה של המקלדות הרוסיות באינטרנט הפופולרית ביותר בשימוש כיום: